Pagina's

nieuwjaarsbrief

                                                                Mag ik jou eens knuffelen ?

                                                         Wil je graag een zoen ?
                                               
                                                         Ik zou je willen kriebelen

                                                          Of mag ik dat nu niet doen ?

                                                        Ik zal je wel iets geven,
                                                      hier is mijn nieuwjaarsbrief.
                                                       

                                                       

                                                               Met een high five erbij,
                                                           want ik vind jou toch zo lief !